Saturday, December 13, 2008

Gambar Kesukaanku

Hobi aku suke tangkap gambar.tapi guna kamera biase2 aje.tapi kalo dslr abah aku terlepas kat tangan aku..hahaha siap la.bukan reti sangat pun cume aku suka bila kamera tu bunyi "kcik" bila tekan.paling best dapat gambar yang cantik.ni antara gambar2 yang aku amik yang aku rasa cantik
(p/s: kalau korang rasa buruk lantak ar yang penting aku suke)

nampak tak?ada tapak kaki kucing yang besar

aku rase ada kucing gergasi atas awan


ni dekat kampung losong panglima perang, pagi pagi buta celik


ni celah2 bangunan kat kampung cina



pokok bunga umi aku semasa pokok tersebut masih hidup


bunga ni telah kembali ke rahmatullah.seb baik sempat amik gambar


ada orang dapat hidayah...kui3


ranting ni dah tua, rehat jap kat kusi

cukup la setakat ni nanti pening tengok banyak2.

No comments: