Friday, December 26, 2008

Rai's Believe It Or Not

believe it or not 1 : aku telah membeli mp3 zen stone plus menggunakan duit yang diberi oleh mak aku sebagai upah mencuci longkang [ aku tak sangka aku setabah itu ]

believe it or not 2 : aku telah mengambil air kotak soya dan meletakkannya atas kaunter untuk bayar lalu orang kat kaunter tu tunjuk ke arah air kotak itu dan bertanya "air ke?" [ dah tu takkan burger kot ]

believe it or not 3 : seorang jurujual mengoffer aku untuk beli perfume dan aku berkata "nanti saya keje jadi kaya saya beli perfume banyak2" [ ingat aku kemaruk perfume sangat-wahhh murahnyeee rm60 jeee~ ]

believe it or not 4 : aku telah gagal mengira berapa jumlah 55 bahagi 3 tanpa menggunakan kalkulator henset apabila ditanya oleh madam dalam kelas succession akibat terlalu lama meninggalkan matematik [ kira duit ok pulak tapi kalo kira discount masih di peringkat lemah ]

4 comments:

Zuhayra said...

ape la 55 bahagi 3 pun tatau.

rai said...

aku sangat pandai matematik, xde masa nak kira benda senang.

wah ha ha ha

Zuhayra said...

ewah nak terkentut saya dengar

takutake said...

sakai!