Thursday, December 18, 2008

tensyen gile tahap gaban

aku mahu membebel di sini *kerana orang itu asyik sibuk tak mau dengar aku bebel.aku online hari2 sudah 40 hari,tapi kenapa pada 18 disember 12 am:

[ the page cannot be displayed ]
[ sign in cancel ] -> ym

aku cuma mahu tuka section RKUD sajeee,n tambah usul fiqh.hari ni section dah close.aku mahu sumpah seranah sape.aku xpenah buat manual.yang aku tahu manual = derita.mungkin patut sediakan makanan buat beratur nanti.atau bawa selimut untuk tidur di depan pintu.aku benci manual.sebab tu aku bawak kete auto je

...kuharap senang dalam berjuang bagai merindukan bulan di tengah siang...
...pandai la kamu kumpulan saujana..tau2 je aku ini..
...wahai diri aku seniri tak baik la Tuhan marah!

...kepada orang sibuk...sampai hati ye...

No comments: