Saturday, January 03, 2009

Ganjil 2009

berikut ialah soalan2 ganjil yang telah ku temui

ganjil 1

-di kiosk mahallah-
aku : saya nak beteri size ni
orang kedai : nak buat ape?

ganjil 2

-jam 7.40 pagi di tepi jalan raya tepi hs-
orang itu : nak gi kelas ke?
aku : a'ah
orang itu : kelas kul bape
aku : kul 8

ganjil 3

-kedai mamak di hs-
liyana : kuetiau goreng ayam satu
mamak : ayam takde
aku :megi goreng ayam satu
mamak : megi goreng ayaammmmm~ [jerit pada kawannya suruh masak]

ganjil 4

-di bilik nabila-
[mutia menghulurkan air tin yang tertulis 100PLUS kepada nabila]
nabila : air ape ni
mutia : 100 PLUS

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aku Terkena 2009

atiqah : weyh kalo aku x keluar aku nak buat pe kat bilik, bosan la
aku : tengok la cd, rumet umie ade banyak cd.cd korea ade, jepun ade
atiqah : aku baru beli cd semalam
aku : haaaah cd ape
atiqah : cd ceramah

1 comment:

azam said...

muahahahah lawak gile mamak tu