Saturday, February 28, 2009

Lumut

Bahagian merepek :

Blog ni..
dah berdebu berkulat serta berlumut
dahagakan idea2 bernas aku
hahahahaha

XXXXXXXX

Bahagian serius:

Aku benci kelas leadership!
yeah itu sudah pasti
jam kredit cuma 0.5 tp kerja mengalahkan subjek law
hari ni ade explorace paksaan
dan salah satu aktiviti dekat check point ialah
"makan megi yang direndam dengan air sejuk yg dicampur air teh"
aku.tak.dapat.terima.

XXXXXXXXX

Bahagian sedih:

waaa aku dah sebulan tak balik...
cuti maulidul rasul pn xleh balik....ade program..
aku hanya boleh balik lepas final exam
kawan aku kawin 28 mac
aku x rasa aku dapat pergi
suka sgt kawin time aku bizi.....aiyo

XXXXXXXXX

Bahagian tensyen:

aku amik short sem
jadual die..
isnin rabu 8 am sampai 4 pm
selasa khamis 8 am sampai 7 pm
tapi hanya satu subjek
iaitu....
arab.
ye.
arab je.
semua tu kelas arab.

XXXXXXXXXXX

Bahagian motivasi:

aku mesti buktikan aku boleh berdikari!
o yeah~

3 comments:

Zuhayra said...

elok ar tu amik subjek arab.

fasih2kan. >_>

simzasama said...

arab?

ohhh

pengsan la kamu

WV : conyll

Azam said...

Huh?
Arab best la!