Wednesday, April 08, 2009

Kena tag lagi (yg syifa punye ari tu pn x buat lagi haaa)



Adakah anda rasa anda HOT ??


bergantung kepada definisi hot


hot = panas


tak.tak rasa panas sebab baru mandi


hot = popular?


emmm ntah ar kena buat survey baru tau


hot = pedas?


pedas ubat gigi kira x?


[aku xnak ikut precedent Siti Masleha CJ sebab tu judgment COA je.ko appeal kat sini jadik Federal Court la hahahahaha]




Upload gambar kegemaran anda


emm mari kita lihat gambar ape yg ade dalam komputer umah cikdah ni




tadaaaa~inilah adik aku n sepupu aku yg nakal tahap cipan.senyuman yang ternyata sekali tidak ikhlas.


Kenapa anda suka gambar ini?


takdela suke sgt tapi gambar ni yang paling menarik dalam pc ni.mereka inilah kahirhan mahfuzah, adik aku dan anis nabilah, sepupu aku.mereka ialah best friend forever and ever sama2 busuk dan masam.


Bila kali terakhir makan pizza?


ntah la dah lupe.aku hanya mkn pizza kalo balik teganu(jimat duit nye pasal)


Lagu terakhir anda dengar


Lagu Opick sebelum tido.insaf weh~


Apa yang sedang anda buat selain dari buat tag ni?


YM dengan org ramai.tengok.. dah oren2 dah kat bawah ni


Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?


Rehana : dari tadika sampai skolah menengah


Adik Rai (don't laugh!) : masa amik dip


Rai : bdak2 dip + budak aikol yg sengal2 nih


Raihana : nama skema oleh lecturer dan guru2


Raihanamaimunah : Dr Baharudin n Dr Mahanoon je (pelik kan?eh tak pelik la.dorg nak distinguish aku dgn siti raihana harun yang cantik dan pandai tu)


Anah : Orang itu.heheheh

Mahu Tag Siapa?

Siti lagi.eh tak boleh.syifa la.

n jaja

n anis

n eja

n ada

sekian.terima kasih.

1 comment:

Zuhayra said...

eh aik,
terglemer plak aku.
hah hah.