Wednesday, May 13, 2009

Kepada kawan2 yag sanggup membantu

Salam.... Terus terang saya sebenarnya malu dan tak sedap hati nak gitau,


tapi terpaksa juga gitau sebab
kedudukan kewangan saya dalam keadaaan tenat.Nak tolong saya tak.?


Harap2 korang mau tolong la..(tu pun klu ingat kawan2 la) Klu rasa nak tolong, datang la beramai-ramai ke halaman rumah saya hujung minggu ini.....


sbb aku akan buat lelongan beberapa barang milik aku yang aku rasa boleh cover aku sikit. (kalau ada kawan2, usung mai skali, lg ramai lagi baguih)


Kalau ada yang berminat.... datanglah biar senang sikit pilih .... aku sertakan gambar barang-barang yang bakal di SALE nanti….


Klau yg tak dapat datang takpa... tgk la gambar barang2 yg aku attach nie… klu berminat book dulu... byr muka seberapa yg korang mampu dulu...


Semua dijual dengan harga kemampuan kawan2 ........ janji jgn mtk free .... janji aku tak rugi sudahlah....


Sebagai seorang sahabat, aku harap anda semua dpt tolong. Hari ni hari aku , esok lusa aku pulak akan tolong korang.


Tolonglah !!! Aku tengah sengkek nih..... Tolong datang yea jangan tak datang...tak sanggup tgk depan umah..banyak sgt... tak terpakai dah.. huhuhuuu...




JASAMU DIKENANG….

3 comments:

sebiliditifit said...

sabar... sabar...

Zan Master said...

blog ni bole menghilangkan tension aku.. haha

simzasama said...

amboi2 bajet gler hahaha

u bg pree kt i jela

kte kn kazen

ehem2